viernes, 15 de mayo de 2009

DIES DE COMPETICIÓ

Benvolguts lectors, en aquest escrit, a diferència dels altres parlaré d'una cursa que encara no hem fet, i farem aquest diumenge. Es tracta d'una cursa social que es fa a Saragossa (no sé d'on es surt exactament, però aquest cop hi vaig amb el Jose i el Jordi, és a dir que no crec que ens perdem). La cursa serà d'uns 90 km, però tot i així no crec que sigui de dificultat extrema, ja que m'ha dit el Jose mateix que és bastant planeta de recorregut i té escasses altimetries a destacar (una rampa més o menys a la meitat del recorregut d'1 km aproximadament). A simple observació no em fa massa por, però això ja ho veurem diumenge...
Serà el primer cop a la vida que corro a fora de Catalunya, per tant també serà el primer cop que no veuré als Mossos d'esquadra controlant la cursa (m'imagino que d'aquesta tasca se n'encarregarà la Guardia Civil). Bé, es pot dir que canviaran almenys aquests detalls, però també suposo que l'ambient en general canviarà (tant de bo hi hagi un bon públic animant, i creant un caliu "maño" a la cursa). Ja us ho explicaré, ja que aquestes noves experiències em fan molta il·lusió. A veure si els que hi anirem del nostre equip hi anem amb ganes i ÀNIMS!!!
L'explicació de que anem a aquesta cursa i no a la de Berga-Sant Boi és perque a nosaltres no ens la deixen córrer aquella, ja que és per a sub-26 anys segons tinc entés... Una llàstima, perque segur que us hauriem arrasat per allà! jejeje...!!!

I bé, doncs aprofitant la crònica m'agradaria dir-li una cosa a l'Alfons: Tio, que t'intento de respondre els comentaris que m'afegeixes al blog, però quan clico a sobre del teu nom no m'apareix cap blog!!! No em deixa respondre't el comentari! Per cert, amb allò de la roda bona al port de muntanya tenies raó eh! Vaig arribar just després de tu! Osti, ni intentant-ho no et vaig poder atrapar al port, ets bastant bon escalador en ports llargs eh! ANIM també i a continuar entrenant!!!
Bueno pelotón, ens veiem amb tots a la pròxima cursa nostra: la d'Ampuriabrava!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario