viernes, 3 de julio de 2009

SANT JOAN DESPÍ

Hola de nou a tots els corredors i visitants;
per fi puc tornar a escriure una nova crònica, ja que torno a tenir una mica de temps lliure; perquè amb tot això dels exàmens i els treballs, la veritat és que havia deixat el blog una mica abandonat. Encara que no us ho cregueu, no he tingut gens de temps...
Bé, aquesta crònica l'escric amb moltíssima il·lusió, ja que és sobre la millor cursa que hem fet en la temporada (de moment) tot l'equip sencer. En primer lloc, ens hem de felicitar en tots els aspectes, ja que som un gran equip. I per a dir encara més, felicito a tots els grans corredors de l'equip pel gran treball que vam fer. Estic molt content!
Felicito al Juande per la 1ª posició, ben merescuda, ja que de debò que se la va currar moltissim; al Jose per la 2ª; i al Jordi per la 3ª (un autèntic espectacle). I també té la mateixa importància l'esforç del Lluís (les nombroses neutralitzacions d'escapada que va fer, i les estirades de pelotón quan calien); així com el del Dani, que també va ajudar molt amb els relleus a l'equip. Jo vaig fer el que vaig poder (no menys) i espero que d'alguna manera també hagi servit d'ajuda al treball en equip.
En la meva opinió va ser la cursa més espectacular de les que he pogut participar!!!
La veritat és que anima molt una victòria clara per equips, ja que te n'adones del valor i dels resultats dels entrenaments. Estic molt content de formar part d'un equip així.
Ara, això sí; a continuar entrenant, que encara queda molt per a fer!!!

Aprofitant, també m'agradaria puntualitzar un detall de l'organització que em va agradar un munt: tots coneixeu aquella sensació de calor seca, que fa agafar tanta set, que fins i tot penses que et desmaiaràs o bé et deshidrataràs (i més si estàs revolucionat i nerviós, corrent una cursa); i els bidons de la bici es van abuidant, i la poca aigua que hi queda està bullint... l'únic que penses en aquell moment és en les ganes que tens de descansar i de beure't una beguda ben bona i fresqueta... Doncs bé, aquest desig es va fer realitat gràcies a la bona organització de la cursa: tot just acabar-la ens esperaven amb una gran nevera plena de varietat de refrescos, ben frescos, al costat de la meta!!! I n'hi havia de sobres per a tots els corredors i més! Va ser tot un detall, i que bé que ens va anar! Ho agraeixo moltíssim.

Bé, ara només em queda donar ànims per a les properes curses, sobretot a l'equip, però també a la resta del pelotón! La primera és la de Sant Pere de Ribes, aquest dissabte, que pel que tinc entès és molt dura. Farem tot el que podrem, i espero que surti bé!!!
Ens veiem allà!

Antoni

1 comentario:

  1. antoni esa carrera es de las mas antiguas de catalunya y siempre a sido un ejemplo de organizacion.hace años el circuito era selectivo y precioso y ahora a perdido un poco.
    me alegra que estes a gusto en tu equipo ya que a nosotros nos hace feliz tum presencia

    ResponderEliminar