sábado, 22 de agosto de 2009

CAP DE SETMANA DE DUES CURSES

El cap de setmana passat, dues curses consecutives. Així s'agafa el ritme de competició! Dissabte a Huesca va esser una cursa magnífica, em va agradar i vaig disfrutar molt, tot i anar només amb un dels companys d'equip, el Luís. A pesar de no haver arribat més ben posicionat a meta per falta d'entrenament, encara vaig poder assaborir alguna part de l'esprint; i va ésser una bona experiència. La veritat és que en aquesta cursa hi vaig trobar un ambient de companyerisme que em va agradar molt: relleus i fins i tot alguna petita empenta en algun moment que em despenjava de la roda del davant. Viure aquesta experiència em va recordar, en part, a la bona organització que tenen les curses de professionals! En definitiva, va ser una de les que m'han agradat més!!!
El Diumenge al Pla de Santa Maria, ja va ser una altra història. En aquella cursa s'havia de patir molt per a poder-la acabar. Felicito a tots els corredors que ho van aconseguir, i en especial als de l'equip Aj. Lleida - Serman Port, perquè va ser un gran treball!
A mi no em va anar bé, suposo que per diversos condicionants; sense ganes d'anomenar-los, ja que no vull que ningú pensi que ara surto amb excuses...
Espero que les pròximes que queden surtin millor!
En fi, ens veiem corredors!

No hay comentarios:

Publicar un comentario