miércoles, 2 de septiembre de 2009

CURSA FESTA DE SANS (BCN)


En aquesta cursa vaig disfrutar un munt, havent fet el que vaig poder i havent patit també lo meu. Vam fer pòdium per equips, i vam pujar amb una alegria que encara em dura ara. Una de les coses que més em va agradar va ser l'alegria i la felicitat que em va contagiar el meu company Dani Lopez; quina passada!!! Va estar el dia que el vaig veure més feliç! Fins i tot quan va entrar el Juande a la primera posició amb l'esprint que es va marcar a meta i el Dani i jo passavem per contrameta, vaig veure com el Dani aixecava els braços per la victòria del nostre campió, i jo també vaig fer el mateix. Vam sentir la victòria amb el cor! Felicitats Juande, quin carrerón!!!
I el més bo va esser al final, quan vam acabar la cursa... El Dani desprenia una felicitat que ens va carregar a tots d'energia positiva; fins i tot quan els policies volien obrir de nou el trànsit, i ens va venir un guàrdia i ens va dir: "por favor, os podríais subir a la acera?" i el Dani li va contestar: "a la acera y también a la tarima nos vamos a subir!!" Felicitats Dani, em va agradar molt el carrerón que et vas marcar diumenge i el valor que vas demostrar!
Amb tots aquests detalls, el ciclisme és un esport que m'agrada i em fa sentir bé, encara que no guanyi cap cursa! Però noto el companyerisme, que per a mi és una cosa importantíssima!!!
Gràcies a tot l'equip per les bones experiències que compartim!!!
I gràcies també als companys que tot i córrer en altres equips, ens ajudem a viure aquests moments inoblidables!

Fins ben aviat amics;

Antoni

1 comentario:

  1. antoni,esos es un equipo.el alegrarse de las victorias a las cuales sin la colaboracion de un equipo nadie conseguria.enhorabuena por disfrutar antoni

    ResponderEliminar